Last sunday i check my shoe rack & suprised i have 4pairs shoe yg xpakai lg. i bought it start from May, June N July. So bad....
Tuesday, November 25, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
If you LOVE something set it free...But don't be SUPRISED when it comes back with Herpes...
5 comments:
Adakah itu wedges yg anda maksudkan? Look nice, I wonder ada warna merah tak?
yup. ia meh nyk, ndai kaler merah only have black n white ajk. cantik kan :P
yarabie koliksi kasut2 yang belum diguna!!!! dapat jual balit ya Wa!! hehehe
ia la tek, siap Mr.HFZ nyuruh mek check kasut dlm keta g ia mcm perli ajk nya ngan aku. Tp heels ia berguna mlm tok pakai aku g class salsa ngan linda jasmine :P
wahhhh kelasss gitu! ada amik kelas salso ko ho! good good! next time pat ko ajar aku nari salsa!!
Post a Comment