CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, November 25, 2008

Bad Habit

Last sunday i check my shoe rack & suprised i have 4pairs shoe yg xpakai lg. i bought it start from May, June N July. So bad....






5 comments:

bibie said...

Adakah itu wedges yg anda maksudkan? Look nice, I wonder ada warna merah tak?

wawa said...

yup. ia meh nyk, ndai kaler merah only have black n white ajk. cantik kan :P

aBBLiciOuS said...

yarabie koliksi kasut2 yang belum diguna!!!! dapat jual balit ya Wa!! hehehe

wawa said...

ia la tek, siap Mr.HFZ nyuruh mek check kasut dlm keta g ia mcm perli ajk nya ngan aku. Tp heels ia berguna mlm tok pakai aku g class salsa ngan linda jasmine :P

aBBLiciOuS said...

wahhhh kelasss gitu! ada amik kelas salso ko ho! good good! next time pat ko ajar aku nari salsa!!