CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 30, 2009

Cuti

yeaahhh Isnin cutiiii bai :) apa plan ekk... panjang cuti ni ingt nak g Cherating lg tp di sebabkan HFZ keja under Selangor xdpt la nak g ane2 :(..... xlama lg pun nak g cuti :P
ni je la yg saya beli kat cherating - mahal tulisan tu :P

Ni kat kemaman- beli ikan masin tu yg sister saya pesan. siap tanya bila saya pg tu saya biasa la klo g ane2 mmg xckp pun dah sampai baru inform...

ni kat melaka tu pun yg sister saya pesan. utk saya nye saya beli kipas lg. Chelsea tu utk sapa ekk???

Wednesday, January 28, 2009

24th nite

Ahhh ni la weekend activity kitaorg mlm sabtu sebelum pikir nak g Cherating :)
Overnight at Royal Bintang

Shopping ckit kat Ikea
The Curve
Tahun ni kan tahun Lembu

The Curve street

Picture at Melaka

Tu la saya cakap mmg buat keja gile....imagine dr Kemaman singgah kat Cherating from cherating terus turun g melaka pada hari yg sama... cabut from cherating around kul 2:30pm sampai melaka 5:30pm....Balik Melaka to KL 2:00am sampai KL aroun kul 3am tp singgah clinic jap sbb saya dh xboleh nak bernafas :) mana xnye penat tahap cipan walaupun bukan saya yg drive kan....tp yang tension nye kamera habis batery bila sampai melaka nasib baik sempat amik gambar ckit2... & tension sebab by sgt traffic lite yg menyebabkan jammed teruk...

Akhirnye dapat ku tawan Menara Taming Sari

Naik beca beb - RM20.00 je pusing Jonker Walk
Ni la beca yg saya naik :)
Tempat duduk kat dlm Taming Sari
Ini la Menara Taming Sari
St. Francis Xavier Church
Melaka Mall
Pintu masuk Melaka

Picture at Cherating

Sebenarnye x plan pun nak g ane2 cuti ni, ptg ahad tu balik dr umah family dia sbb nak anta family dia g Vietnam lg la menambahkan kebosanan tahap melampau kitaorg... last2 dia ckp jom pack barang kita g jalan2 tp xtau g ane...ingtkan nak balik janda baik :p
Last pic with Arreesa sebelum g cherating

Kat pantai Cherating
Ni pun Pantai Cherating gak
Satar - 1st time makan sedap gaksss
Club Med Cherating - Ingt nak stay kat sini tp Full house :(
Pantai dpn Club Med Cherating
Pantai dpn Club Med
Santuary Penyu - Tapi tutup :(
Ni kat Kemaman - stop jap nak beli Keropok lekor n satar
Gerbang Terengganu
Dpn Hotel Shafura
Pun kat dpn Hotel
Butter prawn - xmcm pun kan
Kailan Ikan Masin
Sotong masak sambal
Ikan siakap 3rasa - sedap :) dinner kat dpn Ranting Resort
Bilik kat Hotel Shafura
Not bad la dr xdpt tido kan :)
Toilet bersih-tu yg penting pink gitu
Finally dpt Hotel kat Kemaman
Xsabar nak sampai Cherating ni
Sungai Pahang

Cherating yahoooooo!!!!!!

Monday, January 26, 2009

1st day at Kemaman

Finally kitaorg dpt hotel kat Kemaman, drpd holiday g Cherating dh jadi kat kemaman pulak tp nak buat cam ane xde Hotel or Chalet lg semua full house. tension gile sehh. Just imagine kitaorg gerak from kul around kul 4:30 sampai cherating kul 7pm dpt hotel kul 10pm...Tp xpe still dekat lg nak g Cherating around 15mins je...pagi ni nak g horse ridding itu pun klo sempat lgpun nak g mandi laut time ni xsesuai keadaan xmengizinkan ada masalah teknikal skit :p nnti dh sampai off baru upload gambar sbb USB xbawak...Ok la chiow dulu big boss suruh siap nak g breakfast jap lapar gile.....

Sunday, January 25, 2009

Holiday

fuhhhh punya la penat sebab buat keja gile kan...masa update my blog ni tgh dlm keta tgh carik hotel kat cherating...will update later

Wednesday, January 21, 2009

Lagu Untukmu

Jonas Brothers - Love Bug
(Chattering)
Called her for the first time yesterdayFinally found the missin’ part of meI felt so close but you were far awayLeft me without anything to say
(CHORUS)Now I’m speechless, over the edgeI’m just breathlessI never thought that I’d catch this Lovebug againHopeless, head over heels in the momentI never thought that I’d get hit by this Lovebug again
(Chattering)
I can’t get your smile out of my mind[I can't get you out of my mind]I think about your eyes all the timeYou’re beautiful but you don’t even try[You don't even, don't even try]Modesty is just so hard to find
(CHORUS)Now I’m speechless, over the edgeI’m just breathlessI never thought that I’d catch this Lovebug againHopeless, head over heels in the momentI never thought that I’d get hit by this Lovebug again
Kissed her for the first time yesterdayEverything I wished that it would beSuddenly I forgot how to speakHopeless, breathlessBaby can’t you see?
Now I’m…
YEAH, OH
Now I’m speechless, over the edgeI’m just breathlessI never thought that I’d catch this Lovebug againNow I’m hopeless, head over heels in the momentI never thought that I’d get hit by this Lovebug againOhhhLovebug again
HFZ

Tuesday, January 20, 2009

Merajuk tueeeeeeeee

Ari ni ada org tu merajuk :p saya email pun dia xreply cam ane ekk? Nak tau napa dia merajuk :) pagi td saya inform la dia yang saya nak balik hometown 14-17 Feb ni(dia org pertama yg dpt tau k) Dia merajuk la sebab masa tu dia ada kat KL dia cakap dia xboleh nak jumpa saya klo saya balik BTU, saya cakap la kat dia tgl 4hari lg dia nak balik BTU saya bagi chance dia Honeymoon ngan Hubby dia la tu pun dia xnak, nak saya jugak yg ada dgn dia cam ane? Tiket dah beli tgu nak fly je lg or supaya dia xmerajuk saya kena fly the following weeks la ekk :p payah ni klo dia merajuk mengalah kan HFZ :p apa2 pun kita tunggu dan lihat je k... sorry geng teman nak bg u honeymoon xnak kacau daun la, asyik berkepit ngan i je nanti ur Hubby merajuk pulak :) Dia nak gak spend time ngan u sorang2 tanpa ada gangguan dr i ekk .... lalalalala :p

Monday, January 19, 2009

AJL 2009

Ari ni sebenarnye xde post tp disebabkan boring tahap gaban biasa la Monday Blues :p smlm lepas AJL kitaorg g round2 KL :) byk ndak amik gambar sebenarnye time tu pulak batery camera habis :(
KLCC nampak blur

Aktivity selepas makan apa lg landing la sori la sepah ckit
Aktivity sebelum AJL - Kerang bakar tertinggal kat kedai rugi tul :(

Saturday, January 17, 2009

Farewell Gundhu

Pagi ni g breakfast ngan Team B sebab Gundhu last keja ari ni . Wish all the best to u n keep in touch Gundhu

Gundhu n Me

Team B n Gundhu

Friday, January 16, 2009

Keychain

Haah smlm kan saya dpt keychain bukan free tau kena beli :) Smlm masa tunggu saya nak balik kat bwh HFZ g la beli drinks kat Starbucks ada promotion utk CNY beli 18RM ke atas boleh dpt keychain dgn harga 4.80RM apa lg HFZ terus beli la, lgpun HFZ tau saya suka kumpul bende2 dr Starbucks.
CNY Collection . Thankssss

Wednesday, January 14, 2009

Ngantuk

Nak tau napa muka patung Garfield saya amik? sebab saya rasa mata saya dh nak sama ngan mata Garfield ni :p Ngantuk sehhhh. cepat la masa keja ni abis saya nak balik umh tido huhuhuhu....
ni la kembar siam xseiras saya :p

Tarbush

aaaarghhh ngantuk nye dh la xde keja lagi la bertambah ngantuk ni......smlm lepas balik keja around kul 8.30pm terus balik umh, sebenar nye since morning lg ada a few member ajk lepak mlm tp kitaorg malas nak g. Dlm kul 10.00pm kitaorg kuar la nak g dinner kat mama chop papa grill kat belakang umh je pakai la sempoi gile pakai boxer je. Sekali kawan2 keep on calling ajk lepak kesian pulak so HFZ pun ckp la kita tunjuk muka je la pas tu kita balik, saya pun ok je dgn boxer n xde IC nye nasib baik Passport ada kat dlm keta. sampai kat Bangsar nama tempat tu TARBUSH tempat ni best sebab santai gile siap boleh baring2 lg mcm lepak kat umh makan pun bersila u. Sampai ka situ 1minit lg nak kul 12:00am kitaorg tgk ada waitress tgh bawak cake kat luar ingtkan kitaorg salah no bilik. Rupa2nye mmg bilik betul, tau apa mereka buat? diaorg buat suprise party utk kitaorg nye anniversary (walaupun dh basi) :o mmg malu gila sehh sebab apa tau kitaorg dtg sempoi gile semua org punya la kemas kitaorg mcm apek nak g pasar je. haah kat TARBUSH ni la 1st time saya jumpa ngan HFZ 4tahun yg lepas tp masa tu dia ngan GF kesayangan dia saya pulak ngan kawan dia(thanks beb sebab kenalkan i ngan HFZ. org lain yg tackle dulu org lain yg dpt ekk) Kay thanks for the suprise + happening sgt, mlm sabtu ni kita sambung balik ekk sure dtg dgn kemas nye :p

Tuesday, January 13, 2009

Lucky Me

Ari ni saya dpt 3good news. 1st baru dpt confirmation letter after 6months keja from my company and ada increment. 2nd dapat free tickte fly to????(surprise sampai masa nye baru inform k) 3rd - pun dpt free ticket fly to...Klo dah confirm ticket tu kat tangan baru boleh inform susah nak inform skang sbb tiket free kan klo dpt bagus la. Tima kasih byk2 la kat HFZ. Hate u muchhhhhhh

Papaya Soap

Semalam saya dpt parcel dr Philippines kat dalam dia ada Papaya Soap :). Saya dah try semalam ok jugak la tp mula2 rasa mcm itchy skit. kita tgk la nanti ok x sabun ni kat muka saya :o my fren cakap sabun yg dia beli ni yg paling bagus kat Philippines so dia bg saya try 3brand yg berbeza. Thanks to Ms Mai :)
Stock utk 6bulan ni :p

Monday, January 12, 2009

Update

Haah xde benda nak update ni la keja, sian kasut CROCS ni dah lama beli tp ari ni baru berpeluang masuk dlm blog :p mana xnye asyik pakai selipar jepun je :) selipar jepun pun ROXY juak u....
1st collection CROCS

:) ni la saya nye makanan utk tea time ari ni

Activity

Sabtu n ahad cuti apa aktiviti? Sabtu pagi dlm kul 10.30 mcm tu g breakfast kat Hotel Hilton PJ. Pas tu ada my ex officemates call ajk g breakfast kat Sri Paandi pulak so kitaorg pun pegi la. Makan nasi putih atas daun pisang. lama dah xmakan kat Sri Paandi last saya makan kat situ CNY 2008 ngan HFZ. Balik around kul 13:30pm mcm tu balik umh xde benda nak buat dia ajk temankn dia main golf saya cakap la xde makna nye saya g temankan dia dari temankan dia baik saya duk umah ada gak faedah nye pas tu dia plan nak main paintball ngan staff2 dia pun dia ajk saya malas nak ikut last2 semua aktiviti cancel kitaorg lepak kat umah sampai petang. around kul 21.00pm baru kuar g dinner kat Hotel Royal Bintang kat THE CURVE. Lepas Dinner kitaorg lepak ngan member2 dia kat Laundry Bar sampai kul 3.00am. Saya cuma minum Vodka je yg lain tu biasa la open Chivas. Balik umah lepak2 kul 6.00am baru tido. Bangun kul 14.00pm terus terjun kat swimming pool dah lama xswimming buat 6round pun dah semput. HFZ lg la dah la xreti nak swim dia jd bodyguard je pastu turun utk basahkan kepala je dia takut nk turun takut xboleh timbul balik. balik dr swimming around kul 15:30pm terus g Touche De Siam Spa kat Centre Point Bandar Utama. Best jugak sekali sekala memanjakan diri 75mins 207RM. Next treatment 09/02/09. Tima kasih ia. Balik dr Spa lapar la pulak kitaorg pg la TGI Friday kat THE CURVE. Balik2 THE CURVE kan, tp nak buat mcm mana situ tempat lepak paling happening. Lg pun dekat ngan IKEA kebetulan pulak nak carik barang kat IKEA. Balik dr IKEA around kul 20:00pm terus balik umh Family dia kat Bangi. Balik utk Dinner je :p balik dr Bangi around kul 00:30am apa lg balik umh terus tido la isnin nak keja

Friday, January 9, 2009

Starbucks

gila x? ari ni saya minum 7cups of starbucks since this morning
Vanilla Cream