CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 5, 2009

Christmas gift

Ha ni la Christmas Gift untuk org2 tersayang. saya nye jugak yg xde :(
Hugo XX untuk Agnes, Ralph Lauren Romance silver untuk HFZ


Osh Kosh untuk Damian (BF kat BTU)

0 comments: