Ari ni ada org tu merajuk :p saya email pun dia xreply cam ane ekk? Nak tau napa dia merajuk :) pagi td saya inform la dia yang saya nak balik hometown 14-17 Feb ni(dia org pertama yg dpt tau k) Dia merajuk la sebab masa tu dia ada kat KL dia cakap dia xboleh nak jumpa saya klo saya balik BTU, saya cakap la kat dia tgl 4hari lg dia nak balik BTU saya bagi chance dia Honeymoon ngan Hubby dia la tu pun dia xnak, nak saya jugak yg ada dgn dia cam ane? Tiket dah beli tgu nak fly je lg or supaya dia xmerajuk saya kena fly the following weeks la ekk :p payah ni klo dia merajuk mengalah kan HFZ :p apa2 pun kita tunggu dan lihat je k... sorry geng teman nak bg u honeymoon xnak kacau daun la, asyik berkepit ngan i je nanti ur Hubby merajuk pulak :) Dia nak gak spend time ngan u sorang2 tanpa ada gangguan dr i ekk .... lalalalala :p
Tuesday, January 20, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment