aaaarghhh ngantuk nye dh la xde keja lagi la bertambah ngantuk ni......smlm lepas balik keja around kul 8.30pm terus balik umh, sebenar nye since morning lg ada a few member ajk lepak mlm tp kitaorg malas nak g. Dlm kul 10.00pm kitaorg kuar la nak g dinner kat mama chop papa grill kat belakang umh je pakai la sempoi gile pakai boxer je. Sekali kawan2 keep on calling ajk lepak kesian pulak so HFZ pun ckp la kita tunjuk muka je la pas tu kita balik, saya pun ok je dgn boxer n xde IC nye nasib baik Passport ada kat dlm keta. sampai kat Bangsar nama tempat tu TARBUSH tempat ni best sebab santai gile siap boleh baring2 lg mcm lepak kat umh makan pun bersila u. Sampai ka situ 1minit lg nak kul 12:00am kitaorg tgk ada waitress tgh bawak cake kat luar ingtkan kitaorg salah no bilik. Rupa2nye mmg bilik betul, tau apa mereka buat? diaorg buat suprise party utk kitaorg nye anniversary (walaupun dh basi) :o mmg malu gila sehh sebab apa tau kitaorg dtg sempoi gile semua org punya la kemas kitaorg mcm apek nak g pasar je. haah kat TARBUSH ni la 1st time saya jumpa ngan HFZ 4tahun yg lepas tp masa tu dia ngan GF kesayangan dia saya pulak ngan kawan dia(thanks beb sebab kenalkan i ngan HFZ. org lain yg tackle dulu org lain yg dpt ekk) Kay thanks for the suprise + happening sgt, mlm sabtu ni kita sambung balik ekk sure dtg dgn kemas nye :p
Wednesday, January 14, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
OOOiiiiii
ambiklah gambar, boringlah baca your blog ni takde gambar.
Aku pun ngantuk baca post ko ni tau! hee..hee..heee..
mcm ne nak amk gambar dh terang kata private party & dtg pun pakai boxer, IC pun xbwk mcm ner nk amk gambar. phone pulak klo dia ada phone dh xpenting lg :)
hahaha lucu ko duak tok!
Post a Comment