CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

Good BYE 2008 & HFZ

Hi, ni last post for this year :) will update once i come back from Holiday. Merry Christmast and Happy New Year. Good bye 2008 (Dalam kenangan) n WELCOMED 2009, saya harap 2009 akan membawa sinar for me and also good bye to Mr. HFZ.

Tuesday, December 23, 2008

Janda Baik

Lama xg menjenguk saya nye blog ekkk ari ni baru free skit almaklum la mood cuti dh ada :p Nak tahu saya buat apa last week :) mlm jumaat tu HFZ tanya ada plan nak g mana2 x weekend ni saya ckp xde apa2 plan pun duduk umh or g of tu je sebab kebetulan saya keja last week, dlm kitaorg lepak2 tgk movie dia ckp jum kita naik Janda Baik(umh percutian family HFZ) esok pagi kita turun la balik n dia pun nak g off kalo x g off xhidup agak nye :p sorry Boss umpat awk :) mlm tu kita org naik la sampai kat Janda baik around kul 11:30pm sampai sana saya apa lg terus mandi sungai kul 12:00am air dia jangan cakap la mmg sejuk n jernih sangat itu yg xtahn nak tunggu sampai pg :p saya kalo naik Janda Baik mmg xpenah mandi kat bilik air mmg mandi sungai, mmg best gile(klo ada duit nak gak beli tanah & buat umh kat situ saya ckp KALAU) Pagi sabtu tu pun saya mandi sungai teringat saya kat sungai ka belakang umh panjang aik segiau :p Balik dr off pun naik Janda baik lg kali ni lg best member2 dia ikut naik sekali n mlm tu buat BBQ sambil Cheers!!!. Pagi ahad tu kuar breakfast siap ada makcik tegur lg tu ingtkan xde org kenal muka kitaorg :p aktivity ari ahad tu mmg mandi sungai n sambung BBQ n skang ni musim durian kat situ mungkin durian sesat kot apa lg makan durian la. pagi Isnin baru turun KL.

Friday, December 19, 2008

Fly FM Myvi Zoomers

During lunch time saya g makan kat Starbucks tiba2 ada FLY FM MYVI Zoomers. Apa lg terus lepak tgk kat situ n i get a 2movie ticket :p

Saloon

Ha! nak tahu apa saya buat smlm? Balik dr office Mr. HFZ tanya nak buat apa mlm ni nak ikut dia g office dia ke saya nak balik umh. Pikir punya pikir saya ckp ikut dia g office dia la, sampai kat office, dia buat keja n saya buat pandai :p dlm 1/2 n hour kebosanan saya ckp kat dia saya nak g cuci rambut, So dia pun antar saya g saloon(dkt office dia je), sampai kat c2 around kul 7.15pm. ingt nak cuci je kan tiba2 dia ckp baik awak buat treatment, so kita org pun tgk la apa package treatment yg ada. Saya amk treatment utk rambut rosak, Sekali buat RM 180.00 kalau sign up utk buat treatment 5+1 cost me about RM 600.00, so apa lg saya pun sign up. Abis buat treatment almost 8.30pm balik dr office around kul 11.00pm g makan kat Anjung Cafe(kat Ara Damansara) makan bihun kung fu(dah 2days makan benda yg sama) for me n Nasi goreng Chiang Mai for Mr. HFZ. Balik umh dah kul 12.00am mcm tu la rutin harian
tadaa ini la hasil nye :)

3rd steps, bungkus dgn plastik rasa mcm mknan :p
2nd steps, treatment guna Kerastase
1st step, cuci rambut dulu (muka blur)

Thursday, December 18, 2008

Shell Philippines Exploration = SPEX

Haaa hari ni kitaorg makan kan Modesto's :p saje je buat makan2 utk team SPEX & farewell untuk Devienia
Pinggan kosong je sebelum makanan sampai :p

Haah ni la my favourite Fresh Oyster yummy!!

Ni pun saya nye jugk spaghetti Cabonara
Me, Seet and Devienia
L-R = Me, Devienia, Morlin, Seet, Dee Ing & Big boss Mr. Hamid

Wednesday, December 17, 2008

Kuih Malas

Haah biskut ni sya baru dpt time luch td, Mr. HFZ balik umah family dia this morning tup2 ada buah tangan utk sya thanks :p sedap biskut ni macam biskut malas or biskut guli(org Tmn Heng panggil la) tp yg special nye biskut ni ada green peas. Rasa nye xsampai petang kot habis la biskut ni nanti(jgn mare ahh) sya panggil GREEN PEAS MALAS :p ada 3botol HFZ bawak td tp xtahu la boleh tahan sampai xmas tak? Thanks HFZ ingt jugak awk kat sya ekkk!!! HATE u muchhhhhhhh

Ini la rupa green peas malas

Green Peas Malas

Lunch

Ari ni Lunch kitaorg (HFZ & Me) tukar selera always kat same place boring jugak kan. Today we makan kat Betty's Kitchen. Ok jugak la makanan kat situ, Both of us order Beef stew Noodles, nice rasa mcm nak tambah 1pinggan lg tp malu :p


Beef Stew Noodles

Tuesday, December 16, 2008

How to Pampered my BF

Haaa!!! mulalah tu nak fikir bukan2!!!! nak tahu who is my bf? BF i handsome sgt klo u all tgk mesti jealous nye sorry la klo i puji BF i sendiri :p i tgh bengang ni what i want to have for my bf ? any idea?

ni la dia buah hati saya :p

kat otak ni ada terpikir nak beli baju utk dia but xtau brand apa lg tp dlm senarai Baby Guess, Baby Gap, Oshkosh b'gosh n Mark & Spencer. Apa2 pun still byk lg masa nk beli :0 sabar ekk. Christmas gift utk off pun xbeli lg xde idea la mcm blur je ni, Mungkin during lunch hour nanti nak ajk Mr. HFZ g KLCC beli utk off nye.

Monday, December 15, 2008

Weekend Activity

Ingt sik last week mek ada mdh mek mauk g yam chaa kat Laundry? pikir mok minum ckit mcm segelas 2 kh pakey lepas gian jak, sekali udh sampey sia xda nya segelas 2 sampey member open table 3botol chivas 2 botol Barcardi (thanks Mr HFZ) sampey sambung d umah agk ia nang ia la perangai mun dah minum sampey lebam mun alim, alim benar (mena la wa?) kmk org abis minum around kul 6am sik terasa lalu. Tido jap ajk sbb Mr HFZ terpaksa g off kul 11.00am terpaksa la ngekot nya g off ingt kan kejap ajk sekali tangga sampey mlm nya d off mek ekot nya g off sbb ingt balit dr off mok g tangga movie n carik parfume nok dpesan org ia last2 apa polah mek 2 projector d mbak mek 2 balit umah pakey tangga movie. Sian mek teringgin mok nanga movie kat cinema sik kesampaian juak. siap apa di padah Mr HFZ 1st class mpun cinema padah nya sik da org dpt kedak ia even gold class pun sik kedak ia pdh nyk sakit ati jak ngan nya ia. Mlm sabtu ia sambung Yam chaa agk d umh tp mek sik ekot sik terkabey rasa nyawa ahad ia sik da activity, nunggu maid dtg umh kemas umh biasa la dh dekat new year mesti mok kacak2 umh tp gambar umh ia P& C so sik dpt mok dpost sitok :(

Friday, December 12, 2008

Yam Seng / Cheers!

Boring na juak mok nunggu time keja tok abis eh, sik sabar mok balit n esok sik keja :p boleh lepak sampai lebam mlm tok :p rasa mek mlm tok mok pekena Barcardi Coke n Long island Tea :) tp tgh pikir cney tempat mok d tuju tok, rasa nya pegi kat Laundry Bar at The Curve. Rasa mek dh lamak sik minum since last June. Semua kaki minum mek kinek tok dh balit BTU udh so mek jd bait la kejap (baik la sgt) :o .... Rindu ngan masa dolok2 masa jd Kaki Minum :) Long Island Tea ia ada kenangan minum ia. Masa 1st date mek ngan Mr. HFZ kat Secret Recipe pas balit dr Janda Baik ingt gk mek time ia 01/01/08, mek 2 order makanan time mok order minuman ia mek mok nyebut ice lemon tea mek tersebut Long Island Tea ngan muka selamber gile mek nyebut :p sampey HFZ nyanyak mek benar kh ktk mok minum ia mek pun mdh benar la sampey dtenung waiter ia muka mek, dh kali ke-3 HFZ nyanyak baru mek perasan mek salah sebut, nang malu alu eh dh la 1st date salah sebut gk ia :p

Wednesday, December 10, 2008

Bowling

Semalam balik from off around 8.00pm. penat gile!!! Sampai umh kul 8.15-8.20pm. Bila dh sampai umh boring pulak. Apa agik plan main bowling kat OU la. Start main dr kul 9.00 - 1.00am nang nya best rasa dpt menjatuh kan PIN. Pas balit dr bowling g Pavilion jap minum secawan Vanilla Creme :p ketagih udh ngan Vanilla Creme sampai kn mun sehari sik minum rasa sik lengkap jiwa.


Ebie, Starbuck waiting 4 u :p

Tengok mmg kosong gila masa kitaorg mula2 sampai

Friday, December 5, 2008

Hot :p

Lama xupdate :p Busy sangat this week lgpun xde topik nak tulis, time update ni sambil dengar my favourite song :0 lagu ni make me feel so HOT!!!!!
Break the Ice – Britney Spears
It’s been a whileI know I shouldn’t have kept you waitingBut I’m here now
I know it’s been a while, but I’m glad you cameAnd I’ve been thinking ’bout how you say my nameYa got my body spinning like a hurricaneAnd it feels like you got me going insane
And I can’t get enough, so let me get it upOoh, looks like we’re alone nowYou ain’t gotta be scared, we’re grown nowI’mma hit defrost on yaLet’s get it blazin’We can turn the heat up, if you wannaTurn the lights down low, if you wannaJust wanna move ya, but you’re froze upThat’s what I’m sayin’
Let me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hotLet me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hot
So you warming up yet?
You got me hypnotized, I never felt this wayYou got my heart beating like an 808Can you rise to the occasionI’m patiently waiting ’cos it’s getting late and
And I can’t get enough, so let me get it upOoh, looks like we’re alone nowYou ain’t gotta be scared, we’re grown nowI’mma hit defrost on yaLet’s get it blazin’We can turn the heat up, if you wannaTurn the lights down low, if you wannaJust wanna move ya, but you’re froze upThat’s what I’m sayin’
Let me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hotLet me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hot
I like this part, hooIt feels kinda goodYeah
Let me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hot (oh)Let me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hot
Let me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hotLet me break the iceAllow me to get you rightWon’t you warm up to meBaby, I can make you feelHot, hot, hot, hot

Tuesday, December 2, 2008

Agnes

Ebie, mesti u tertunggu2 this post kan :p



Monday, December 1, 2008

Pic's

Lupa pulak xmas tree kat KLCC :)

Bag idaman saya:)

Masa main Bowling, Kalah sian saya kan tp yg best nye
sapa menang kena belanja :p

Kasut Bowling punya la teruk berlubang kat depan lawak gile :p


Before my hair back to normal. kembang kan :p




Busy Weekend!!!!

So tired!!!!! This Weekend so busy samapi xsedar dah monday balik. Monday Blues :p Last saturday i go to Saloon to straight back my hair & finally saya cut pendek :) finish around 5:30pm. Balik umh for a while then kuar dinner kat Do re mi n order my favourite soup. Balik from dinner go for bowling at ONE UTAMA, from OU terus g Pavillion and go for massage best jugak & the price is quite cheap 1hour is only 128RM :p. its already 2:00am wah cepat nye. Then we chill out at Starbuck its open 24hours. apa lg saya order my favourite drink Vanilla Cream with extra cream yummy!!!!! Pavillion is the best place to hang out for weekend. A lot of bar itu yg penting :p (Syaitan tul kan) lepak2 sekali tgk dah kul 4 o'clock wah apa lg pecut balik umah. the best part kul 5.30am my buddy(Capi) message ajk g breakfast at dim sum kat taman megah. sedap n worth it itu yg penting kan :) lepas breakfast straight to office ahad pun nak g office pening kepala tido xcukup n keja banyak. Around kul 12.00pm Mr HFZ ajk g movie so we go to KLCC, best place for Shopping :) sekali sampai mak ai ramai nye org beratur nak tengok movie we plan nak tengok Madagascer and Bolt last2 xjd. G Isetan rambang nye mata, dalam rambang2 saya buy 1bag for me n 1for Agnes(xmas gift). Agnes nye saya beli Guess boleh pakai Casual n jadi Sling bag, cantik jugak but pic's dia lupa nak amik :) Saya nye pulak saya beli CK mmg idaman dari dulu lg thanks akhir nye tercapai jugak angan2 nak pakai bag CK, mungkin bg org xbranded tp for me itu bag paling mahal saya beli :) Siankan? After that saya g round2 lg beli perfumes la pulak sampai 2botol saya beli tamak betul la wawa ni :) Ralph Lauren Wild n Butterfly N for Mr HFZ Ralph Lauren Romance .Lepak kat KLCC sampai kul 7:00pm balik umh kejap n kuar balik g OU main Bowling sampai kul 12:00am g supper kat Rasta saya order Macaroni Chesse sedap!!! Balik umah around 2:30am mata dah macam mata panda :) penat nye rasa macam nak balik umah n tarik Comforter ZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!

Thursday, November 27, 2008

My Mood

Tagged by Abby

This is the only collection that i have at this time. Sya guna ikut mood :P

Tuesday, November 25, 2008

Bad Habit

Last sunday i check my shoe rack & suprised i have 4pairs shoe yg xpakai lg. i bought it start from May, June N July. So bad....






Monday, November 24, 2008

Trip to SIN

1month to go for my vacation to SIN. 24/12 till 28/12 can't wait :P . Thanks to Mr. HFZ

Birthday Gift

My birthday gift from Mr. HFZ. Thanks u very much hahaha... + 2way ticket to SIN this coming xmas :P




Friday, November 21, 2008

Again!!!!!!

Some of my pic during my birthday"s


Devienia & Me

Team B & sales Dept

Also Team B n Sales Dept


Ms Lam, Devienia & Birthday Gurl :p
Thanks to all my fren!!! Really appreciate it.








Turn 25th


Morning, hari ni genap la 25th years old. Muda lg as my fren said saya membesar sebagai 'JUARA'.

This is the latest pic for a BIG GURL!!!!

Wednesday, November 19, 2008

Christmas Tree


so excited our off nye christmas tree dh siap. Hasil idea Team B (Recruitment) sya tumpang glamour je :p

Tuesday, November 18, 2008

Mula

During Lunch time i g jalan2 kat CapSquare suddenly terus kaki melangkah kat Dermalogica mpun SPA apa lg terus sign in n make a appointment after office hour today :)