CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 23, 2008

Janda Baik

Lama xg menjenguk saya nye blog ekkk ari ni baru free skit almaklum la mood cuti dh ada :p Nak tahu saya buat apa last week :) mlm jumaat tu HFZ tanya ada plan nak g mana2 x weekend ni saya ckp xde apa2 plan pun duduk umh or g of tu je sebab kebetulan saya keja last week, dlm kitaorg lepak2 tgk movie dia ckp jum kita naik Janda Baik(umh percutian family HFZ) esok pagi kita turun la balik n dia pun nak g off kalo x g off xhidup agak nye :p sorry Boss umpat awk :) mlm tu kita org naik la sampai kat Janda baik around kul 11:30pm sampai sana saya apa lg terus mandi sungai kul 12:00am air dia jangan cakap la mmg sejuk n jernih sangat itu yg xtahn nak tunggu sampai pg :p saya kalo naik Janda Baik mmg xpenah mandi kat bilik air mmg mandi sungai, mmg best gile(klo ada duit nak gak beli tanah & buat umh kat situ saya ckp KALAU) Pagi sabtu tu pun saya mandi sungai teringat saya kat sungai ka belakang umh panjang aik segiau :p Balik dr off pun naik Janda baik lg kali ni lg best member2 dia ikut naik sekali n mlm tu buat BBQ sambil Cheers!!!. Pagi ahad tu kuar breakfast siap ada makcik tegur lg tu ingtkan xde org kenal muka kitaorg :p aktivity ari ahad tu mmg mandi sungai n sambung BBQ n skang ni musim durian kat situ mungkin durian sesat kot apa lg makan durian la. pagi Isnin baru turun KL.

0 comments: