CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 17, 2008

Kuih Malas

Haah biskut ni sya baru dpt time luch td, Mr. HFZ balik umah family dia this morning tup2 ada buah tangan utk sya thanks :p sedap biskut ni macam biskut malas or biskut guli(org Tmn Heng panggil la) tp yg special nye biskut ni ada green peas. Rasa nye xsampai petang kot habis la biskut ni nanti(jgn mare ahh) sya panggil GREEN PEAS MALAS :p ada 3botol HFZ bawak td tp xtahu la boleh tahan sampai xmas tak? Thanks HFZ ingt jugak awk kat sya ekkk!!! HATE u muchhhhhhhh

Ini la rupa green peas malas

Green Peas Malas

4 comments:

bibie said...

Oit!! sharelah sikit untuk aku. aku nak juga merasa. heee..hee..heee..

wawa said...

B, nemu d dah abis sebotol ba off ke ba umh 1botol tgl separuh n 1botol nyk agk penuh. D sembunyi ke aku nyk kemarik tanya ia nama hal sembunyi ke nyk ko ia agnes minta ko aku :p

bibie said...

apu!!! amat ukai nyawa enggau d nya. haaa...haa...haa...
if ko tak reserved untuk aku, aku tak bagi sambal ikan bilis. mwah haa...haaa..haa.. Peras Ugut nie!

wawa said...

ia ke ba umh nyk ukai aku makai, HFZ makai nyk, nyk meh aku sembunyi ke 1botol nyk ngai ke abis.. oh dah pandai main kasar skang ni ekk...demi sambal ikan bilis aku sanggup simpan ni :p