Haah biskut ni sya baru dpt time luch td, Mr. HFZ balik umah family dia this morning tup2 ada buah tangan utk sya thanks :p sedap biskut ni macam biskut malas or biskut guli(org Tmn Heng panggil la) tp yg special nye biskut ni ada green peas. Rasa nye xsampai petang kot habis la biskut ni nanti(jgn mare ahh) sya panggil GREEN PEAS MALAS :p ada 3botol HFZ bawak td tp xtahu la boleh tahan sampai xmas tak? Thanks HFZ ingt jugak awk kat sya ekkk!!! HATE u muchhhhhhhh
Ini la rupa green peas malas
Green Peas Malas
Wednesday, December 17, 2008
Kuih Malas
Posted by wawa at 13:43
Labels: HFZ and ME
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
4 comments:
Oit!! sharelah sikit untuk aku. aku nak juga merasa. heee..hee..heee..
B, nemu d dah abis sebotol ba off ke ba umh 1botol tgl separuh n 1botol nyk agk penuh. D sembunyi ke aku nyk kemarik tanya ia nama hal sembunyi ke nyk ko ia agnes minta ko aku :p
apu!!! amat ukai nyawa enggau d nya. haaa...haa...haa...
if ko tak reserved untuk aku, aku tak bagi sambal ikan bilis. mwah haa...haaa..haa.. Peras Ugut nie!
ia ke ba umh nyk ukai aku makai, HFZ makai nyk, nyk meh aku sembunyi ke 1botol nyk ngai ke abis.. oh dah pandai main kasar skang ni ekk...demi sambal ikan bilis aku sanggup simpan ni :p
Post a Comment