CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 1, 2008

Busy Weekend!!!!

So tired!!!!! This Weekend so busy samapi xsedar dah monday balik. Monday Blues :p Last saturday i go to Saloon to straight back my hair & finally saya cut pendek :) finish around 5:30pm. Balik umh for a while then kuar dinner kat Do re mi n order my favourite soup. Balik from dinner go for bowling at ONE UTAMA, from OU terus g Pavillion and go for massage best jugak & the price is quite cheap 1hour is only 128RM :p. its already 2:00am wah cepat nye. Then we chill out at Starbuck its open 24hours. apa lg saya order my favourite drink Vanilla Cream with extra cream yummy!!!!! Pavillion is the best place to hang out for weekend. A lot of bar itu yg penting :p (Syaitan tul kan) lepak2 sekali tgk dah kul 4 o'clock wah apa lg pecut balik umah. the best part kul 5.30am my buddy(Capi) message ajk g breakfast at dim sum kat taman megah. sedap n worth it itu yg penting kan :) lepas breakfast straight to office ahad pun nak g office pening kepala tido xcukup n keja banyak. Around kul 12.00pm Mr HFZ ajk g movie so we go to KLCC, best place for Shopping :) sekali sampai mak ai ramai nye org beratur nak tengok movie we plan nak tengok Madagascer and Bolt last2 xjd. G Isetan rambang nye mata, dalam rambang2 saya buy 1bag for me n 1for Agnes(xmas gift). Agnes nye saya beli Guess boleh pakai Casual n jadi Sling bag, cantik jugak but pic's dia lupa nak amik :) Saya nye pulak saya beli CK mmg idaman dari dulu lg thanks akhir nye tercapai jugak angan2 nak pakai bag CK, mungkin bg org xbranded tp for me itu bag paling mahal saya beli :) Siankan? After that saya g round2 lg beli perfumes la pulak sampai 2botol saya beli tamak betul la wawa ni :) Ralph Lauren Wild n Butterfly N for Mr HFZ Ralph Lauren Romance .Lepak kat KLCC sampai kul 7:00pm balik umh kejap n kuar balik g OU main Bowling sampai kul 12:00am g supper kat Rasta saya order Macaroni Chesse sedap!!! Balik umah around 2:30am mata dah macam mata panda :) penat nye rasa macam nak balik umah n tarik Comforter ZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!!!

5 comments:

bibie said...

Wah!!!! Terharu sangat-sangat. Ada jugak orang teringat kat kita masa pergi shopping. Terima kasih daun keladi. Awalnya dah dapat Xmas Gift. Esok postkan hadiah Xmas aku tu, tak sabar nak tengok. Yahooo!!!!

wawa said...

Awal beli tp lambat dpt :) Kata xmas gift mana boleh tgk tgu la xmas kata xmas gift :)

aBBLiciOuS said...

Wawa! ko potong rambut gik kah? upload lalatest new pic ko bersama rambut barumu itu...mok juak tengok!! waaaaaaaaa best nar shopping time tok di KUL!!!! sale!!!!!!!!!!!

wawa said...

Auk rimas aku. Pnedek dr rambut kau rambut aku. malu mok post kan, kelak la mun ada event yg menunjuk kan kula n rambut baru aku post :)

aBBLiciOuS said...

lorrr.apa nak malu? pendek sik semestinya sik kacak.mun pendek sik kacak, aku pun sik potong pendek..semadi jak ku sik mok botak.hahahaha!!