CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 12, 2008

Yam Seng / Cheers!

Boring na juak mok nunggu time keja tok abis eh, sik sabar mok balit n esok sik keja :p boleh lepak sampai lebam mlm tok :p rasa mek mlm tok mok pekena Barcardi Coke n Long island Tea :) tp tgh pikir cney tempat mok d tuju tok, rasa nya pegi kat Laundry Bar at The Curve. Rasa mek dh lamak sik minum since last June. Semua kaki minum mek kinek tok dh balit BTU udh so mek jd bait la kejap (baik la sgt) :o .... Rindu ngan masa dolok2 masa jd Kaki Minum :) Long Island Tea ia ada kenangan minum ia. Masa 1st date mek ngan Mr. HFZ kat Secret Recipe pas balit dr Janda Baik ingt gk mek time ia 01/01/08, mek 2 order makanan time mok order minuman ia mek mok nyebut ice lemon tea mek tersebut Long Island Tea ngan muka selamber gile mek nyebut :p sampey HFZ nyanyak mek benar kh ktk mok minum ia mek pun mdh benar la sampey dtenung waiter ia muka mek, dh kali ke-3 HFZ nyanyak baru mek perasan mek salah sebut, nang malu alu eh dh la 1st date salah sebut gk ia :p

4 comments:

bibie said...

lawak gilos. heeee...heee...heee.. adakah patut???

wawa said...

nyk meh nasib nda kena reject :P

bibie said...

Asai ke ka pegi clubbing aku masa di KL ila. Enda nganu Hubby ku kini? hee..heee..heee.. ka dik Wa?

wawa said...

u nk g clubbing??? xla kot kang kena bomb kepala kita berdua nk buat mcm ner.berkecai siut :p