yah...best nar ya stud ya kacak aie!!! aku ctok sekda tempat gik nak bercari menda gia lekak tempat ku molah piercing ya dah pindah balit KCH...best la!
huhuh dah ku add ko tek...kacak ba stud ya..oh ya btw, bila ko pierce lidah ko? pa asa? best kan? hahahaha! lebih sedap dari beromen kan? hahaha! aku 2 hari terpaksa makan bubur.ya pun terpaksa tunggu bubur sejuk lok..hahaha
bulan 5 ri ya aku pierce. masa pierce ia xda sakit aku rasa sakit agk mun tergigit lidah. kak pierce ia aku minum susu ngan bread ajk 3ari kak ia dh boleh makan nasi udah aku. best juak dh ada mun benda ia sik da rasa sik best juak
4 comments:
yah...best nar ya stud ya kacak aie!!! aku ctok sekda tempat gik nak bercari menda gia lekak tempat ku molah piercing ya dah pindah balit KCH...best la!
ia la tek aku suka kaler putih nang susah aku mok carik nasib bait dtp kaler putih. abby add email add aku kat blog ko k
huhuh dah ku add ko tek...kacak ba stud ya..oh ya btw, bila ko pierce lidah ko? pa asa? best kan? hahahaha! lebih sedap dari beromen kan? hahaha! aku 2 hari terpaksa makan bubur.ya pun terpaksa tunggu bubur sejuk lok..hahaha
bulan 5 ri ya aku pierce. masa pierce ia xda sakit aku rasa sakit agk mun tergigit lidah. kak pierce ia aku minum susu ngan bread ajk 3ari kak ia dh boleh makan nasi udah aku. best juak dh ada mun benda ia sik da rasa sik best juak
Post a Comment