Busy wiken huhhhhh...Sabtu lepas balik from SJMC terus balik Bangi sebab ada open House, Sunday morning pulak saya ada kelas, abis kul 1, HFZ g meeting, pastu around kul 2 kitaorg balik umh. sampai umh saya kemas umh HFZ g tido sebab dh 3nites HFZ xtido cakap pun dh mumble dh :) around kul 6:30 HFZ bangun, kitaorg kuar g tgk Movie xsempat nak abis pun Movie sebab kitaorg kena g Kuala Kubu Baru, his staff nye mom passed away. balik form Kuala Kubu, aroun 1:30am terus g office kat Shah Alam, balik from office around 5:30am...mmg tired tahap gaban ni. HFZ lg la this week je HFZ kena siapkan 5 project. Sian My Dude kan :) I hate u Dude :)
Monday, October 5, 2009
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment