Really enjoy this holiday...of coz sebab with some one special kan :P i really2 miss this time...rasa mcm i nak ulang lg but what to do...belum ada rezeki lg... Miss him so much :x

Wednesday, February 3, 2010
Cinta Di Singapura = Part II
Posted by wawa at 20:45 0 comments
Labels: Holiday Time
Wednesday, June 10, 2009
Gawai 2
Hehehehe gambar during Gawai lg :P Anak2 buah Agnes, saya tumpang je :P
Me & My Bf So sexy !!!!!!
Geraldine
Posted by wawa at 20:44 0 comments
Labels: Holiday Time
Sunday, June 7, 2009
Gawai Day!!!!
Hiiii, Lama nda update kan, hehehe ndai ari ka menjenguk blog since pulai gawai. Baru sari tok free ka update...N nda puas asai ia pulai gawai tahun tok laban selalu nya aku cuti 2weeks nti gawai tapi taun tok apa boleh buat 4ari ajk tp at least la aku pulai kan walaupun nda lamak. Oh ia laban ke nda ngadang diri pulai ndai souvenir utk family taun tok. Sorry next year replacement :p ni nda pagi 30hb nyk ingt ka laun dani sekali kena paksa bangun tumu laban HFZ mdh ka g umh family ia, aku madah buat apa, laban selalu nya kami 2 g umah family ia on sunday tiba2 pulak g on saturday...last2 baru ia mdh d ngai pulai gawai kah ko ia, aku apa lg alu la bangun dgn secepat yg mungkin :) HFZ ngambi aku d umah around 10:00am kot, sebedau g umh family ia singgah jap ba Starbucks for breakfast. Udah breakfast baru g Bangi. Around kul 12 kot gerak g airport...sampai check in, sekali meda apu amai mayoh bala iban d KL neh...kin kia ninga munyi nyawa org iban...yg ngasoh lawak nyk sekeda bc ke berkena baju batik n kebaya indah ka pulai ke menoa, aku geli ati ka ketawa...nyk ko HFZ peda d semua org smart magang pulai ke menoa ngau d ngena hot pants n baby-t ko ia. Ketawa ajk aku. Sampai ba Epot ibu n ayak aku ngambi, alu ke pasar n terus pulai umh panjai. Datai ba umah panjai around kul 7:30pm time nyk cdak apak aku tgh makai lauk kasam ikan, aku apa lg terus makai la, lepas makai ba bilik kami, g bilik cdak agnes, pun org tgh makai, pun aku makai agk, abis makai ba cdak agnes, aku g bilik cdak ibu aku pun makai baru. Mmg nti aku pulai umh panjai cg keja makai ajak. Mlm nyk ndai aktiviti. Pg 31hb nyk baru g Kubur My Mom = Yup i lov my Mom so much nti ulh dputarkan waktu kan best.
Hot Chocolate & Beloved Lappy
Agnes n Me = Karaoke lagu Sulu Meruan Sayau ntah betul nda title nyk....aku nda nemu lagu tok sebenarnya layan ajk la :) 1/o6
Gambar Adik laki aku n my cousin = 31/o5Aping, Me, Damian & Nyurang
Posted by wawa at 15:51 0 comments
Labels: Holiday Time
Wednesday, May 13, 2009
Sista
Kan on Friday saya ada ckp ada 2org sampai? tadaaa ini la org nye My Sista. My Youngest sista dpt Matrik Johor Cawangan Pontian . A lot of story actually but do no where to start...just enjoy the picture k.... Awal Ashaari + Me
Aquaria KLCC
Posted by wawa at 13:42 0 comments
Labels: Holiday Time














