CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 24, 2010

Uhuh

I want you to know that I will miss you Dearly. Fly lil birdie. I hope you find home.

Saturday, January 23, 2010

New Year @ Singapore

I guess still not too late for me to wish Happy New Year kan :)

Ferrata Wall with My Budak Busyuk

Luv this Pic' @ Orchard Road. U R awesome!!!
On top of Ferrata Wall, Thanks Babe, without ur suppot I wont be there.
Ready for New Year Eve at Raffles City Singapore
It's 00:00am 01/01/2010...Happy New Year Babe!!!
Muhammad Shafiq Salleh & Medelin Mula Sanggau

Friday, December 18, 2009

Uhuhhhuuu

Akai lamak gilak nda update kan, busy with other thing...Oh ia for this xmas aku g Singapore ari 25hb Dec 09 till 03 Jan 2010.

Monday, October 5, 2009

Busy Wiken

Busy wiken huhhhhh...Sabtu lepas balik from SJMC terus balik Bangi sebab ada open House, Sunday morning pulak saya ada kelas, abis kul 1, HFZ g meeting, pastu around kul 2 kitaorg balik umh. sampai umh saya kemas umh HFZ g tido sebab dh 3nites HFZ xtido cakap pun dh mumble dh :) around kul 6:30 HFZ bangun, kitaorg kuar g tgk Movie xsempat nak abis pun Movie sebab kitaorg kena g Kuala Kubu Baru, his staff nye mom passed away. balik form Kuala Kubu, aroun 1:30am terus g office kat Shah Alam, balik from office around 5:30am...mmg tired tahap gaban ni. HFZ lg la this week je HFZ kena siapkan 5 project. Sian My Dude kan :) I hate u Dude :)

Tuesday, September 22, 2009

Singapore Trip

Tired gile....baru balik from Sin, pg mlm raya via MH606, balik pun sepatutnye naik MH616 tp that dude tiba2 turun SIN pulak, so i balik naik BMW BJH _ _. Once free i Kn upload pic la...penat sehh..

Sunday, September 13, 2009

My List o9

1. Replay Jeans
2. Ralph Lauren Polo T-shirt.
3. Ed Hardy Belt
4. Salvatore Feragamo Belt
5. DKNY Handbag
6. Latest Perfume

Saturday, September 12, 2009

Pot Luck

Finally i decide g Pot Luck with Mr. HFZ. Klo i g my college nye reunion pun mungkin i akan rasa terasing lgpun i xberapa rapat with them. Lgpun my batch DPL 14 ckit je yg datang. yg ramai turun bdk2 DHM 14 n DCA 14. Lgpun klo i bwk HFZg our reunion lg HFZ kaku xtau nak ckp apa, kesian pulak tgk HFZ nanti. so xpe la next time i akan pg jugak reunion ITTAR :)