CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 23, 2009

Maserati

On sunday, lepas HFZ balik from Kuala Kangsar on our way to Bangi balik umh parents HFZ, we drop by kat Naza Showroom...to check the price for new model of Maserati....fuhhhhhh juling berjuta2 kali la jugak mata saya menengok harga nye...ingt nak pose kat sebelah keta Maserati kaler putih segan la pulak kan, even nak amik logo Naza pun malu :P berpuluh2 kali mati n hidup semula pun belum tentu dpt beli keta ni...unless la jadi jutawan Arab boleh la beli :)


Latest Model of Maserati...keta idaman ni...xsalah berangan bak kata HFZ, Luv berangan je bukan kena bayar pun free :)


Mcm that day time kitaorg g car wash ada la mamat sorang ni bawak Porsche Cayenne tgh cuci keta kira nyk keta HFZ 2nd car yg nak kena cuci la...punya la lama mamat ni menelek keta dia, dia suruh pencuci keta tu cuci sini la, cuci situ la almost 1/2 jugak la we tunggu. HFZ muka dh tahap gaban dh( tgh lapar), nak g car wash lain keta tgh basah...


Me: Luv, xpe biar je...nanti time kita pakai keta tu kita buat la mcm tu :)

HFZ: Klo nak pakai boleh tp byk benda kena potong la...monthly koman2 pun 10k...nanti kita jual 2keta, 2umh boleh la kita beli keta tu pastu tido kat dlm keta sebab dh xde duit nak belanja or kita duduk menumpang umah mama kat bangi :)
Me: Xpe la kita pakai BMW + Merc pun dah cukup dh ada rezeki kita pakai la :)

Mcm tu la kitaorg suka berangan benda2 yg mengarut...mcm budak kecik, sometimes kena jadi budak kecik, baru la enjoy....

0 comments: