U noe what???? Mlm td saya mimpi kena kejar ngan ular kaler itam...Dah la saya mmg fobia ngan binatang tu huhhhhh.... sampaikan saya berpeluh2 penat mcm saya berlari d alam realiti...nasib baik xjatuh katil & nasib baik HFZ kejut kan mungkin HFZ terasa badan saya berpeluh dlm bilik yg sejuk kot....Thanks klo x saya pun xtau apa jadi ngan saya. & make thing makin worst masa jalan g parking keta pagi td pun terserempak ngan ular itam kecik dia mcm pen la tp panjang....betul2 depan saya kepala dia naik, HFZ dh menjerit kat saya...huishhh saya ada dgr HFZ sebut ular tp saya ingt HFZ ceritakan pasal mimpi ular ngan mama HFZ sebab masa tu saya tgh carik my phone dlm bag n HFZ ckp mama HFZ call my phone but no answer mungkin leka carik phone saya xdengar HFZ ckp ada ular kot...xtau la what will happen...b4 ni pun penah mimpi ular tp saya nampak dr jauh je xde la sampai saya sendiri kena kejar....
Wednesday, April 22, 2009
Nightmare!!!!!!!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
0 comments:
Post a Comment