Hmmm long vacation huhhh... Actually saya balik Bintulu ada Emergency Case + merehatkan otak :p
Pic ni saya amik time waiting 4 some1..picture at my office area
Saya waiting kat Starbacks sbb tu amk gambar ni :)
25th nite
Everytime balik BTU saya akan tgk pulau ni cantik kan - 26/03/09
sama jugak
Sampai je kat BTU ada org belanja dinner :) thanks to Eb
Deep fried cken
Lobak masin Soup
27/03 - My sis belanja breakfast - wantan Mee
Mlm 30/03 - Mr E. Belanja dinner kat Steambot - Lunch time dating ngan Tern, kat Cken Hartz, Lupa ka amk pic kami 2 sebab sibuk bergosip :)
Steambot yummy
Membangkitkan selera kan :)
3/4 - dinner ba cdak Inong - jumpa 2nd bf aku
udah makai sesi ngirup gak. Tern bc datai kia ngirup, plan ka keluar ngirup sebelum aku pulai tp ndai masa lgpun ia dh start keja supervisor u.... Arap2 meh mujur ulh terbai agai aku kitu ngau aku makai dim sum, nganti belama kedai dim sum kami 2 :)
4/4 - sedang chit chat ngau Eb, then ia mdh ia lunch ba Riverfront Cafe mdh makanan diak nyamai, aku apa lg terus maik ia kia meh, msg agai geng kamceng kami 2 Mr. E n Tern tp sduai mdah bc pengawa nda ulh ngau. pikir punya pikir last Eb ajk Mak ia n our little cousin Brandon makai kia - Rambut baru u :)Spageti seafood








3 comments:
Wa,
nyau lapar baru aku meda gambar tai empak dia eh!
lawa d neh, dah bisi 2nd BF. haa..haa..haa... ngam amat neh, BF no. 1 dah ga besai, bulih BF no 2 yang sama nyamai ditacak ke kuyu ia neh Wa.
nyk meh ndai aku ngambi gambar 1st bf aku, nyau kelalu gaga begulai ngau ia sampai nda ingt ka ngambi gambar ia, nda ngawak ari 3 tok jumpa ngau ia baru gak deh,
Nasib aku ndai ngambi gambar makanan ba umh cdak Inong nti nda makin lapar agk bila ngenang pusuk goreng ibuk :)
auk eh, aku empu enda ampit sambal pusu nya.
Post a Comment