CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, April 6, 2009

I'm Back

Hmmm long vacation huhhh... Actually saya balik Bintulu ada Emergency Case + merehatkan otak :p
Pic ni saya amik time waiting 4 some1..picture at my office area

Saya waiting kat Starbacks sbb tu amk gambar ni :)
25th nite

Everytime balik BTU saya akan tgk pulau ni cantik kan - 26/03/09
sama jugak
Sampai je kat BTU ada org belanja dinner :) thanks to Eb
Deep fried cken
Lobak masin Soup
27/03 - My sis belanja breakfast - wantan Mee
Mlm 30/03 - Mr E. Belanja dinner kat Steambot - Lunch time dating ngan Tern, kat Cken Hartz, Lupa ka amk pic kami 2 sebab sibuk bergosip :)
Steambot yummy
Masing2 nda sabar ka makai lapar :)
Membangkitkan selera kan :)
3/4 - dinner ba cdak Inong - jumpa 2nd bf aku
udah makai sesi ngirup gak. Tern bc datai kia ngirup, plan ka keluar ngirup sebelum aku pulai tp ndai masa lgpun ia dh start keja supervisor u.... Arap2 meh mujur ulh terbai agai aku kitu ngau aku makai dim sum, nganti belama kedai dim sum kami 2 :)
4/4 - sedang chit chat ngau Eb, then ia mdh ia lunch ba Riverfront Cafe mdh makanan diak nyamai, aku apa lg terus maik ia kia meh, msg agai geng kamceng kami 2 Mr. E n Tern tp sduai mdah bc pengawa nda ulh ngau. pikir punya pikir last Eb ajk Mak ia n our little cousin Brandon makai kia - Rambut baru u :)
Tok makanan aku - Thai Fried Rice - kelalu mayoh nda abis makai aku.. price pun ok nda mahal.
Brandon with strawberry ice-cream
Fries
My Auntie with Fruit Passion
Cken Rice - my Auntie mpun
Eb with Grape

Spageti seafood

3 comments:

bibie said...

Wa,
nyau lapar baru aku meda gambar tai empak dia eh!

lawa d neh, dah bisi 2nd BF. haa..haa..haa... ngam amat neh, BF no. 1 dah ga besai, bulih BF no 2 yang sama nyamai ditacak ke kuyu ia neh Wa.

wawa said...

nyk meh ndai aku ngambi gambar 1st bf aku, nyau kelalu gaga begulai ngau ia sampai nda ingt ka ngambi gambar ia, nda ngawak ari 3 tok jumpa ngau ia baru gak deh,

Nasib aku ndai ngambi gambar makanan ba umh cdak Inong nti nda makin lapar agk bila ngenang pusuk goreng ibuk :)

bibie said...

auk eh, aku empu enda ampit sambal pusu nya.