CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 23, 2009

Boring

Plan nak g kaler my hair back to normal (Black) tp malas pulak nak kuar sebab dh biasa ada org dgn kan, ada org temankan, ada org anta...skng ni tiba2 xde plak rasa mcm xbest. Belum pun sampai 1ari kena tinggal ngn HFZ dh rasa tahap bosan yg melampau, klo time keja xpe, sebab busy xde masa pun nak pikir pasal HFZ, tp bila tiba wiken, mmg tahap bosan yg tepu la.sebab wiken sentiasa berkepit ngn HFZ...Dude miss u la......

0 comments: