CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, August 30, 2009

Untitled

Ok let's start with friday nite. Balik from off his mum fetch me at the office, terus balik Bangi. Sampai Bangi around 7 dh dekat nak berbuka. This time HFZ xtau yg saya balik Bangi sebab HFZ merajuk with his Mum :) masa saya sampai HFZ tgh mandi, saya terus tolong his mum, sediakan makanan, beli je that nite sebab xsempat nak memasak kan, time nak berbuka baru HFZ sedar saya ada kat Bangi, HFZ apa lg terus lebar senyum drpada muncung panjang :). Sebab HFZ merajuk with his mum xmasakkan HFZ makanan kegemaran both of us Ketam masak lemak cili padi. Lepas makan we chit chat...Around 2:00am we pikir nak sahur ape kan, saya dh pandang HFZ dh time ni sebab nak gak spent time with My Luv kan, dh seminggu xjumpa, asyik 3G je mana la sama dgn real date kan. So HFZ ckp la kitaorg nak sahur kat luar, tp xtau nak sahur kat mane, so his mum pun ckp ok gak semua org kuar sahur, tp both of them xnak ikut sebab lebih selesa bersahur at home. so 4 of us keluar la bersahur kat luar that time almost 3:00am, keluar je dr gate, his little brother said, yg dia nak bersahur with his fren gak, yg brother sorang pun ckp mcm tu gak, mcm tau2 je yg kitaorg nak spent time berdua je. Thanks all :) Pikir punya pikir ends up kitaorg sampai kat PJ n stop at A & W kat Taman Jaya, dh lama xminum Float kat situ. So kitaorg pun sahur kat situ. Balik Bangi b4 5:00am, next day kena wake up awal sebab saya nak g keja. Tired gile but i'm happy with HFZ....

Saturday : HFZ anta g off, sebab dia g main golf that morning with his dad n 2little brother, his mum tinggal kat umah :0 balik from off around 3pm HFZ amik. Singgah kat KLCC sebab nak update my perfume list, saya dh bosan with all my perfume, so time to change g the new & latest la kan :p so g la Isetan, n stop kat Giorgio Armani, plan nak beli perfume, last2 perfume pun xdpt benda lain yg saya dapat :) Balik dr KLCC jumpa my fren kat Pandan Jaya. lepak sampai kul 6 pastu plan nak berbuka with his family kat umah, tp last2 HFZ ajak saya berbuka kat luar. Pikir n carik punya carik, last2 kitaorg dh sampai kat Taman Melati, dh dekat nak ke Gombak, punya la jauh nak berbuka. We order Terubuk bakar, Ikan pari bakar, kailan ikan masin, Sup eko n ada la 2-3 jenis kuih. Lepas berbuka ingt nak sambung dating lg kat The Curve, tp his mum dh call suh balik da.... balik je la. sampai umh kul 9pm. So sahur td kat umh je xkuar pun :)

Sunday(ari ni la) his mum ajak g shopping beli brg2 kat Macy Ikano. G Macy saya dh terpikir nak beli langsir baru utk umah kat PNK, Sofa x la kot, yg lama masih elok lg, lgpun baru last year tukar so this year xyah la, Langsir tukar sebab last year xtukar so this year harus la tukar kan. Lgpun bukan nye ada sapa2 pun yg datang umah kat PNK tu. Pastu saya nak singgah Ikea, nak beli latest Quilt Cover :0

Gambar2 kat bwh ni yg sempat d rakam sebelum camera out of bat3...
Ikan Terubuk Bakar, 4 me

Kuih gula melaka, kuih akok n seri muka
Ni la nama kedai kat Taman Melati, Leha Kelfood.
Org2 yg tgh menunggu waktu berbuka
Org2 tgh Q utk membeli kuih muih
Depan Kedai Leha Kelfood
A & W Taman Jaya
Ari khamis saya makan Bubur Lambuk Kampung baru. Tea time :)

Haah ni la dia yg saya beli kat Giorgio Armani, Modelling Compact Foundation, saya beli sebab yg ni xyah pakai compact powder just apply ni je pun dh cukup. b4 ni saya pakai Givency nye compact. lgpun save gak, klo beli foundation + compact powder dh brapa hinggit, yg ni cuma 219rm je, saving xsaving kan :P so tukar brand la pulak :) Thanks dude....

K, la saya nak siap2 g shopping. Bulan ni kena saving skit sebab nak g holiday xlama je lg. counting my days!!!!

***P/S, Luv saya tau awak miss me much tp xnak cakap kan!!!!! hate u much dude!!!!!!

2 comments:

Marlia said...

babe.. best tak bau dia?!!!

wawa said...

bukan perfume dear, just Modelling compact foundation je :)