Perli ke apa boss aku tok...mala ajk ia meli ke aku coklet nti ia bejalai..semua org ndai dbeli ke ia sekali ia ngangau aku g office ia nah tok ngau d ko ia anang mdh ngau org lg kumbai pilih bulu aku ko ia..tp biasa la aku mesti aku mdh ngau org :) buka aku berik aku ngagai org yg berkenaan ajk ke bukai nyk nda masuk dlm list :) balance ia bai pulai ke umh nambah koleksi coklet aku
Milka Coklet
Wednesday, February 11, 2009
Coklet
Posted by wawa at 13:32 1 comments
Labels: Me
Holiday Time
Ahhh ka nemu kini aku cuti weekend tok td? aku jumpa BF tercinta & pengarang jantung hati ku :) sigat kan hahahaha...nda cukup asai ia cuti 4hari pulai BTU.. nyau nda abis pasar BTU dtengah cuma g pasar malam n mall ajk nya pun ngambi nama ke bejalai, jumpa bala kawan pun nda sempat..sorry la ngagai bala kawan ke nda sempat djumpa masa pulai..Thanks agai kawan aku sanggup datai umh jumpa aku mai anak ia :) Lupa thanks agai Auntie aku nolong aku ngaga kek.. aku cuma megai mixer nyk sikit2 dh nyk semua auntie aku ngaga hehehe pandai kan aku...biasa la sekali sekala pulai melampau mimit :P
nasib ia ka kawan aku walaupun lama nda mda
Posted by wawa at 13:14 2 comments
Labels: Me
Shanghai Nite - Corus Hotel
Nama pengawa mesti pikir kenya kan :) sebenarnya tok mlm Shanghai Nite ba Corus hotel sari nyk on 5th Feb 09.. konon nye opera cina sebab nyk ngena wig kaler purple..malu amai rasa nda nemu dni ka ngkh muka time nyk :) punya la sempoi ngena selipar agk nyk niki pentas :) nda ngawa iban tetap iban :)
Posted by wawa at 13:09 0 comments
Labels: Me
Thursday, February 5, 2009
Time Table
Huhhhh isnin ni cuti lg...mmg best la bulan February ni byk sgt cuti...next week lg satu pun cuti lg...minggu ni nak g ane ekk panjang cuti Selangor n KL(baru declare cuti Thaipusam) boleh la ajk HFZ dating2 ni...lama xspend time same2..tgk la jadual keja kitaorg
Posted by wawa at 10:00 0 comments
Labels: HFZ and ME
Wednesday, February 4, 2009
Keychain
Dpt keychain lg..... My boss baru balik from holiday :) org lain semua nye dpt 1je bila sampai turn saya dpt 2 hehehe... n 1pack of Toblerone...org lain semua sebiji je...bagus kan my boss ni...bukan boss buli secretary tp secretary buli boss hehehehe....
Posted by wawa at 12:46 12 comments
Labels: office
Tuesday, February 3, 2009
HFZ n Me
Bad news... HFZ just call me our friend's baru je cerai ngan wife dia.. org yg kenalkan saya n HFZ..Sian Baby Arressa umur xsampai 1year dah xde Daddy lg...diaorg kawin 31.08.07 xsampai 2tahun pun dah bercerai..ni yg menyebabkan kitaorg rasa xnak kawin ni :P HFZ siap bg amaran kat saya lg tu kalo my fren tu call jgn angkat or layan...mana xnye org tu suka kat saya dulu tp dia pulak yg dapat saya ekk...Jealous gak awk ekk ingtkan xde perasaan...
Posted by wawa at 12:06 0 comments
Labels: HFZ and ME
HFZ & Me
Such a long weekends huhhhhh...but nothing much yg saya buat during weekends...tp yg pasti HFZ ada kejutan beruk utk saya sampai kan saya dh x termampu nak bercakap, Blur sekejap saya d buatnye....apa2 pun petang sabtu tu sempat kita org g showroom kat PJ & singgah jap kat Amcorp Mall sbb dia nak makan kat A & W pas makan kitaorg g Amcorp Mall sbb time tu ada Tabung utk Gaza anjuran Berita Harian... Balik dr Amcorp Mall kitaorg g Damansara Utama nak makan nasi Ayam Hainan pastu singgah jap kat kedai Hardware.... kul 8 baru balik umh & tido around kul 11:30pm teman HFZ g off balik dr off kul 5am. saya kan PA dia mesti la sentiasa ada ngan dia bila2 masa :p ahad pulak kul 7am dh bangun sebab g attend course sampai kul 4pm...pastu kitaorg g la dating :p lama xdating ni :0 jalan2 kat OU saya belikan parfume utk dia lg Bvlgari pour Homme... even yg saya beli utk Xmas gift tu pun saya baru bg..teruk nye GF kan...isnin pun saya g off dia tolong tgk dia buat keja.. mana tau mengatal ke ekk...almaklum la....whatever it is i hate u muchhhhhhhhhhhhh HFZ
Maskot BH
Rosyam Noor & Farah Breep2
Posted by wawa at 09:08 0 comments
Labels: HFZ and ME












