Huhhhh isnin ni cuti lg...mmg best la bulan February ni byk sgt cuti...next week lg satu pun cuti lg...minggu ni nak g ane ekk panjang cuti Selangor n KL(baru declare cuti Thaipusam) boleh la ajk HFZ dating2 ni...lama xspend time same2..tgk la jadual keja kitaorg
Isnin - Jumaat
07.30am - pegi office HFZ anta
08.15am - sampai off & breakfast
12.00-14.00pm - Lunch Break HFZ dtg office
18.00pm - HFZ amik kat off. balik sharp klo xde meeting klo ada lmbt la
18.45pm - Dinner
19.30pm - HFZ g off balik..klo rajin ikut g off klo x balik umh
02.00-03.00am- time HFZ balik umh..see ada masa nak dating x klo balik time ni
Sabtu
HFZ nye company keja Isnin - Jumaat je tp dia keja sepanjang minggu. saya pulak klo minggu keja mcm biasa la turun kul 07.30(HFZ anta) balik kul 12.00pm (HFZ amik) ikut HFZ g off tolong buat proposal or apa2 yg berkaitan... paling awal balik kul 11.00am or 12.00am klo xpenat lepak ngan member2 klo penat balik umh terus
Ahad
Paling lambat HFZ g off kul 12.00pm sampai la ke mlm. Saya pulak klo rajin ikut klo malas saya g la jln sorng2 nak balik nanti dia amik la...boring kan ujung minggu saya...klo dia x g keja baru la boleh g dating...tu pun kena tunggu sebulan sekali
0 comments:
Post a Comment