CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

Cartoooooooonnn

Kan kat Blog EB ada mention about Cartoon kan, ni la dia some of the pic yg sempat saya amk sebelum camera out of bat3. BTW another 2weeks HFZ will be out from KL, tinggal la saya sorang, he will be out from 6-9 March 09 g Bali (weeding & Reunion i'm gonna miss u ), HFZ Family Gathering kat Melaka pulak on 14-16 March(i'm not in their family yet so boleh carik alasan :P) dlm masa yg sama our friends weeding on 14th March akad nikah, 15th March sanding and 22nd March pulak ada weeding kat Kelantan. Woow belum pun masuk bulan March dh penuh kitaorg nye Planner. Pening kepala bila pikir byk sangat benda nak kena attend, last2 nanti kan semua saya xattend lg senang xyah nak pening kepala ekk...xpun on 14th tu g akad nikah pas tu drove back to Melaka n petang 15th tu attend sanding terus balik KL senang cite, at least malam 14 & pg 15 tu ada kat melaka or on 15th turun balik melaka terus g keja pagi 16th tu lg senang kan...idea bagus ni.
Goofy

Donald Duck
Minnie
Nemo & His Friends
Tigger Chip & Dale from Chipmunk
Stitch - miss u
Lilo
My Fav. Cartoon
Mickey

Pluto

2 comments:

bibie said...

Merangkap bakal "PIL" dik meh nya neh. hee..hee...

Oh! rupa-rupanya maioh gik gambal enda sempat ambik aku sarinya neh.

wawa said...

ukai "PIL" teman tp mesra kami 2 :)


mmg mayoh agk, tp sayang aku ndai Wall E n Eve isskkkk