CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 25, 2009

Again....

I'm late!!!! again for this week, xpe sekali setahun kan bukan nye selalu lgpun td rasa mcm malas nak g keja, klo la xde tender submission ari ni for sure saya xg keja, kuar umh mmg dh lambat kul 8.20am lgpun ujan sedap tido & jalan pun jammed :) Smlm saya ada ckp nak g dating ngan HFZ kan, xsempat nak g dating pun balik from off kul 9.40pm mcm tu HFZ amk saya ada last minutes meeting & tender hampeh tul, nasib baik dia dh siap tapau Mc'D , terus balik umh sampai umh around 10.00pm Mama HFZ msg kitaorg inform yg Acik Miscarrige - Acik sorry to hear the bad news this weekend kitaorg balik ekk, smlm kitaorg sama blur xtau nak reply apa :). Ha sampai kat umh lepas makan kitaorg tido kul 11.00pm bangun sebab HFZ ada keja nak kena siapkan skng HFZ tgh sibuk siapkan project untuk Kualiti Alam,saya pun temankan dia sambil tgk Movie, saya tgk Road Trip, sekali tgk dgn HFZ sekali layan movie tu pastu HFZ cakap saya pulak xbagi HFZ buat keja ada ke patut penat saya cakap g la buat keja, siap HFZ ckp apa, jap lg saya buat la, Movie tu abis around 1.00am. Aircond bilik xde rasa, panas gile walaupun Aircond kat Hall, dapur, 2nd room n 3rd room bukak pun still rasa Aircond xmasuk kat 1st room, Sabtu ni nak g beli Aircond baru :) ha lg satu yg best nye smlm time tgk movie HFZ tolong gorengkan Nugget, so sweet kan, thanks beb walaupun benda simple je at least HFZ turun dapur gak....Miss u la

Car Key HFZ = sorry gambar xclear
Some of HFZ nye PIC collections naik Helicopter time shooting
My specs, HFZ specs, my phone & HFZ phone
Haah ni la dia nye parfume L-R= Ralph Lauren Silver Romance(old collections), Bvlgari pour Homme & Ralph Lauren Silver Romance. 2ni saya beli. Ralph Lauren HFZ baru buka smlm punya la lama saya dh bg, HFZ ckp sayang nak buka lgpun Bvlgari baru buka, so this morning HFZ pakai that Parfume....Miss ur smell :P
Haa ni la dia penunggu pintu, mana xnye dh berkurun HFZ xg Golfing, saya suruh anta balik umh Parents xnak buat menyemak je
Buku yuyu !!! ni kat dlm bilik kitaorg belum lg kat Guest Room. Pening kepala saya tgk byk sgt harta karun

0 comments: