Such a long weekends huhhhhh...but nothing much yg saya buat during weekends...tp yg pasti HFZ ada kejutan beruk utk saya sampai kan saya dh x termampu nak bercakap, Blur sekejap saya d buatnye....apa2 pun petang sabtu tu sempat kita org g showroom kat PJ & singgah jap kat Amcorp Mall sbb dia nak makan kat A & W pas makan kitaorg g Amcorp Mall sbb time tu ada Tabung utk Gaza anjuran Berita Harian... Balik dr Amcorp Mall kitaorg g Damansara Utama nak makan nasi Ayam Hainan pastu singgah jap kat kedai Hardware.... kul 8 baru balik umh & tido around kul 11:30pm teman HFZ g off balik dr off kul 5am. saya kan PA dia mesti la sentiasa ada ngan dia bila2 masa :p ahad pulak kul 7am dh bangun sebab g attend course sampai kul 4pm...pastu kitaorg g la dating :p lama xdating ni :0 jalan2 kat OU saya belikan parfume utk dia lg Bvlgari pour Homme... even yg saya beli utk Xmas gift tu pun saya baru bg..teruk nye GF kan...isnin pun saya g off dia tolong tgk dia buat keja.. mana tau mengatal ke ekk...almaklum la....whatever it is i hate u muchhhhhhhhhhhhh HFZ
Maskot BH
Rosyam Noor & Farah Breep2







0 comments:
Post a Comment