CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 30, 2009

Sony Vaio CS

Idaman kalbu ni...bila la saya boleh dpt ekk...siang malam termimpi2 tu :) nanti la mesti dpt nye walaupun bukan dlm jangka masa yg pendek jangka masa panjang pun xpe janji dpt :) skang ni xmampu lg nak pakai ni RM 3288.00 fuhhhhh....Mahal tu beb....kalau mampu pun angka belakang tu je angka depan tu malam ckit ;)

Vaio CS

Wednesday, April 29, 2009

Bangkok

Hmmm....baru siap settlekan HFZ nye Flight & Hotel Booking...Company Trip to Bangkok againnnn...Actually Company HFZ will have a Company Trip twice a year...Awal tahun n hujung tahun...Last year awal tahun(26/01-30/1/08) their Trip to Phuket & End of the year trip to Bangkok(24/10-28/10/08) Time ni phone HFZ hilang dlm cab...This year pun staff HFZ suggest nak g Bangkok lg...Biasa la life kat Bangkok. U boleh tgk free show bogel beb :)...They will fly by MAS MH 784 & they will stay kat Eastin Hotel & Spa Resorts...8/5-12/5/2009.....Saya pulak mcm biasa kena tinggal...All his staff g 35pax...Last year less than 20pax...Good job Dear ;)

Monday, April 27, 2009

Weekend

Weekend ni xde benda yg kitaorg buat...dok umh je HFZ demam so HFZ dpt MC 4ari sampai Khamis ni....Mlm sabtu tu supposed to attend Birthday Party kat Rum Jungles & ahad nye pulak ada Birthday Party kat umh Tok kat Bangi..pun xattend

Friday, April 24, 2009

Hati Uu

Smlm balik dr off terus balik Bangi...ada org mengidam nak makan kek...so smlm petang sampai umh kat Bangi ajk Mama HFZ g carik barang2 utk buat kek...Kek siap almost 10pm...siap je HFZ terus nak makan xtau la napa HFZ mengidam sgt, ni semua salah EB kerana memperkenalkan HFZ ngan kek ni :) klo x, xyh la saya bersusah payah nak buat kek utk HFZ. Separuh kitaorg bwk balik n separuh lg tgl lat Bangi...This morning pun HFZ breakfast with that cake, on top of the cake he put Vanilla Ice-cream + Hot chocolate yummmy.....
Hugo booth at KLCC

Latest Hugo.... Target ni hehehe
Balik from Bangi singgah dpn umh nak beli this Burger walaupun that time almost 1:00am....ketagih
HFZ favourite cake = Hati u
Tadaaaa...klo u all ingt my post before yg HFZ ada kejutan utk saya sampai saya xmampu nak bercakap ni la dia - from his parents. i noe its too big for my finger - will find the small 1 & simple

Yg ni from HFZ, Last year HFZ bagi tp baru skng nak pakai :) = both item from T & C

*P/s I'm not belong to anyone, still Single But NOT Available :)

Thursday, April 23, 2009

Maserati

On sunday, lepas HFZ balik from Kuala Kangsar on our way to Bangi balik umh parents HFZ, we drop by kat Naza Showroom...to check the price for new model of Maserati....fuhhhhhh juling berjuta2 kali la jugak mata saya menengok harga nye...ingt nak pose kat sebelah keta Maserati kaler putih segan la pulak kan, even nak amik logo Naza pun malu :P berpuluh2 kali mati n hidup semula pun belum tentu dpt beli keta ni...unless la jadi jutawan Arab boleh la beli :)


Latest Model of Maserati...keta idaman ni...xsalah berangan bak kata HFZ, Luv berangan je bukan kena bayar pun free :)


Mcm that day time kitaorg g car wash ada la mamat sorang ni bawak Porsche Cayenne tgh cuci keta kira nyk keta HFZ 2nd car yg nak kena cuci la...punya la lama mamat ni menelek keta dia, dia suruh pencuci keta tu cuci sini la, cuci situ la almost 1/2 jugak la we tunggu. HFZ muka dh tahap gaban dh( tgh lapar), nak g car wash lain keta tgh basah...


Me: Luv, xpe biar je...nanti time kita pakai keta tu kita buat la mcm tu :)

HFZ: Klo nak pakai boleh tp byk benda kena potong la...monthly koman2 pun 10k...nanti kita jual 2keta, 2umh boleh la kita beli keta tu pastu tido kat dlm keta sebab dh xde duit nak belanja or kita duduk menumpang umah mama kat bangi :)
Me: Xpe la kita pakai BMW + Merc pun dah cukup dh ada rezeki kita pakai la :)

Mcm tu la kitaorg suka berangan benda2 yg mengarut...mcm budak kecik, sometimes kena jadi budak kecik, baru la enjoy....

Wednesday, April 22, 2009

Nightmare!!!!!!!

U noe what???? Mlm td saya mimpi kena kejar ngan ular kaler itam...Dah la saya mmg fobia ngan binatang tu huhhhhh.... sampaikan saya berpeluh2 penat mcm saya berlari d alam realiti...nasib baik xjatuh katil & nasib baik HFZ kejut kan mungkin HFZ terasa badan saya berpeluh dlm bilik yg sejuk kot....Thanks klo x saya pun xtau apa jadi ngan saya. & make thing makin worst masa jalan g parking keta pagi td pun terserempak ngan ular itam kecik dia mcm pen la tp panjang....betul2 depan saya kepala dia naik, HFZ dh menjerit kat saya...huishhh saya ada dgr HFZ sebut ular tp saya ingt HFZ ceritakan pasal mimpi ular ngan mama HFZ sebab masa tu saya tgh carik my phone dlm bag n HFZ ckp mama HFZ call my phone but no answer mungkin leka carik phone saya xdengar HFZ ckp ada ular kot...xtau la what will happen...b4 ni pun penah mimpi ular tp saya nampak dr jauh je xde la sampai saya sendiri kena kejar....

Happy Birthday


Hi There,
This post mean for S_z_L_ _ _. Today is her Birthday....
*Happy 28th Birthday to u Girl....
*Hope your Birthday is just the begining of a year full of HAPPINESS.....
From,
Uu & Me