Oiiit party apa ni siap ada cake lg kat muka :) hehehe saje je mlm td ada Bachelor Party kitaorg buat kat Karaoke. My fren kan nak kawin ujung minggu ni apa lg time ni la nak gile2 kan lepas tu dah xboleh dah klo dah ada commitment ngan Husband n Family. Ni dpt pg pun last minute's HFZ xbg pegi sebenarnye takut saya hang over kan, tp sebenarnye xde plan pun nak memabukkan diri :) saje je nak hang out ngan My Girl Fren. Balik dr Karaoke kul 2.30am tp xbalik terus sebab saya nak tolong my fren buat Hantaran sampai kul 6.00am. Balik umah saya dlm 6.30 HFZ pun balik lambat dr off, HFZ balik around 5.30am, so sama la kitaorg xtdo, tp HFZ ok, lepas anta saya g off, HFZ g sambung tdo sebab ari ni HFZ xmasuk off =( tension nye. td ingt jugak nak amk MC tp bila pikir balik xpe la keja je lgpun bukan ada apa pun nak buat kat off. Muda lg my fren yg nak kawin ni baru 23 kot, HTB dia pulak 28years old, dh jodoh kan kawin je la :) oh ia disebabkan HFZ xdpt attend diaorg nye Weeding, so HFZ & Me decide bg Honeymoon package g Koh Samui, from 17-20/03/09 = Happy Holiday
Me
WTB & Hani








0 comments:
Post a Comment