CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 23, 2009

Hmmmmmm

Haah, lega rasa nye dh submit tender =D. Plan nak g Putrajaya kan nak tgk Hot Ballon's. Org ramai gile dh la panas tahap cipan. Ingtkan masa kat sana xde jumpa sapa2 sekali jumpa ngan parents dia daaa =O Mama HFZ siap ckp pasangan belangkas ni ada kat sini rupanye :) sampai nye hati cakap kitaorg pasangan belangkas :) dah la saya pakai mini skirt terkejut Haji & Hajah(Parent HFZ) tgk saya nak buat mcm ane kan nasib badan la kawan klo kena reject :) Mama HFZ suruh singgah umh nak xnak kena la singgah kejap. Tp sebelum singgah umh kitaorg singgah jap kat Alamanda Putrajaya, Semata2 nak beli seluar :) mampus beb nak singgah umh pakai mini skirt ada yg kena halau kuar. Nasib baik ada boutique Levi's rembat la sehelai. Balik dr umh Family HFZ around kul 17:30pm sebab nak g Pavillion jumpa ngan my fren from SIN. Lepak makan kat Carlos pastu masing2 bawak haluan. saya n HFZ g Favourite Boutique HFZ RAOUL. Sehelai baju kat Boutique tu saya boleh beli 3botol perfume, So HFZ rembat 4helai baju. it's cost him almost 3k utk 4 helai baju. Not worth it kan tp his own money kan =D balik from Pavillion g makan kat William makan nasi goreng ketam kitaorg share sebab portion's dia besar. even tho share 2org pun kitaorg xhabis makan. Nasi goreng ketam kat William mmg Marvelous wa ckp lu :) Balik from William terus balik umh. sampai umh almost 1200am. Pagi ahad tu bangun awal kul 0630am sebab ada org janji nak temankan saya g makan Dim Sum kat Taman Megah mengidam nak makan Dim Sum :) klo pg lambat ramai org n xde tempat kena beratur utk dpt tempat leceh dol...Lepas balik breakfast sambung tido bangun kul 1200pm tgk CSI sampai kul 1500pm. Petang tu plan nak round2 kat area2 situ je sebab dh lama keta yg lagi 1 xpakai. Last2 bila dh masuk keta terus HFZ drive to The Curve lepak kat TGI Friday sambil tgk org lalu lalang. Sambil2 tu merayau2 la sekejap kat The Curve n singgah kat Boutique British India, plan xde benda nak beli pun tp Hot pants BritishIndia menggugat kan iman la, apa lg rembat la sehelai...Balik umh ingtkan nak swimming tp malas pulak layan la cite kartun Tom & Jerry =D
HFZ amk via his LX3 = M'sia Balloon

Hot Pants BritishIndia

RAOUL
Levi's Red Tab

Ni la dia peminat setia RAOUL - ni gambar last month time kitaorg g off-road - abaikan seluar kat belakang tu :)

0 comments: