Lets the pictures tell the whole story.... :D
Porche saya tgh parking, driver telah membawa diri ke Bali :D

Aku la Owner Blog ni yg mata duitan $$$$

With my kazen yg gila kuasa

Berangan nak ada butik MNG kot :P

Mr. E, Me n Agnes

Mr. E & Me

Lagi2 gambar kitaorg 3 boring la :)

Aku = mau yg besar2 saja :D

Again!!!!!!

Ni dlm Lift nak g parking keta. cantik kan Lift dia siap ada cermin lg

sama gila kuasa. ni amk via my phone cause nak bg kat HFZ dia xpercaya saya pakai sopan :) takut sgt awek dia pakai sexy :P

on our way to LCCT

Comel kan mintak kat Mr. E tp xdpt. xpe nanti saya beli sendiri ekk

Ni brg2 Mr. E ada byk lg yg dia beli tp xde dlm gambar. Baju Canterbury je dh RM 315.00

Mr. E & Me

Ikea my favourite shop

L-R Coffee, Caramel Creme, Vanilla Creme & Chocolate Chip

View of Colmar Tropicale

Signboard Colmar Tropicale

Org2 yg gila kuasa at Japanese Tea

Again!!!!!!

Signboard to Japanese Village

All of us is Made in Bintulu :D

Again!!!!!! amai gila kuasa indu 2iko tok neh :P

Time nak tunggu pick up service to Japanese Village

Candid

2nd time visit
Here we go!!!!!!!
5 comments:
Mata duitan?
Gila kuasa?
Mahu yang besar2 sahaja? apa yang besar? hee..hee..hee...
Btw, ko silap. Aku memang org Bintulu but i'm not made in Bintululah kawan. I'm made in Niah. ha.aa..haa..haa... Aku "dibuat" dan "dilahirkan" di Batu Niah, "dibesarkan" di Bintulu.
hehehe...
sensitive tu mata duitan. yg penting i'm not that type ok..saje je as a joke :)
Gila kuasa = xtau nak explain :)
Mau yg besar;) HFZ tolong jawab
ha?? minta En. HFZ tolong jawabkan. ni tak boleh jadi ni. hee..heee..heee...
apuuuuuuuuuuuu!!! aku nak aku nak aku nak pegi lagi!!!!! LOL! tunggu la my 2nd trip ntah bila.hahaa!!! best nar! tok mok jalan2 makan angin pastok eh! Bulan 4 terbang dah gi seberang sana nun sebelh JB. Mungking bulan 10 mun ada rezeki agak best fren ku kawen di Australia LOL! kitak org sik bermalam sia ka?
Post a Comment