CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, March 11, 2009

Trip To Bukit Tinggi

Lets the pictures tell the whole story.... :D
Porche saya tgh parking, driver telah membawa diri ke Bali :D

Aku la Owner Blog ni yg mata duitan $$$$
With my kazen yg gila kuasa
Berangan nak ada butik MNG kot :P
Mr. E, Me n Agnes
Mr. E & Me
Lagi2 gambar kitaorg 3 boring la :)
Aku = mau yg besar2 saja :D
Again!!!!!!
Ni dlm Lift nak g parking keta. cantik kan Lift dia siap ada cermin lg
sama gila kuasa. ni amk via my phone cause nak bg kat HFZ dia xpercaya saya pakai sopan :) takut sgt awek dia pakai sexy :P
on our way to LCCT
Comel kan mintak kat Mr. E tp xdpt. xpe nanti saya beli sendiri ekk
Ni brg2 Mr. E ada byk lg yg dia beli tp xde dlm gambar. Baju Canterbury je dh RM 315.00
Mr. E & Me
Ikea my favourite shop
L-R Coffee, Caramel Creme, Vanilla Creme & Chocolate Chip
View of Colmar Tropicale
Signboard Colmar Tropicale
Org2 yg gila kuasa at Japanese Tea
Again!!!!!!
Signboard to Japanese Village

All of us is Made in Bintulu :D
Again!!!!!! amai gila kuasa indu 2iko tok neh :P
Time nak tunggu pick up service to Japanese Village
Candid
2nd time visit

Here we go!!!!!!!

5 comments:

bibie said...

Mata duitan?
Gila kuasa?
Mahu yang besar2 sahaja? apa yang besar? hee..hee..hee...

bibie said...

Btw, ko silap. Aku memang org Bintulu but i'm not made in Bintululah kawan. I'm made in Niah. ha.aa..haa..haa... Aku "dibuat" dan "dilahirkan" di Batu Niah, "dibesarkan" di Bintulu.

wawa said...

hehehe...
sensitive tu mata duitan. yg penting i'm not that type ok..saje je as a joke :)
Gila kuasa = xtau nak explain :)
Mau yg besar;) HFZ tolong jawab

bibie said...

ha?? minta En. HFZ tolong jawabkan. ni tak boleh jadi ni. hee..heee..heee...

aBBLiciOuS said...

apuuuuuuuuuuuu!!! aku nak aku nak aku nak pegi lagi!!!!! LOL! tunggu la my 2nd trip ntah bila.hahaa!!! best nar! tok mok jalan2 makan angin pastok eh! Bulan 4 terbang dah gi seberang sana nun sebelh JB. Mungking bulan 10 mun ada rezeki agak best fren ku kawen di Australia LOL! kitak org sik bermalam sia ka?