Pagi bangun g breakfast ngan Family dia. pastu ada activity kat pantai. Sebab ni family dia nye activity jd xdpt la nak put in My Blog kan, Lgpun Limited entry =D dalam kul 1100am kitaorg gerak turun KL nak g sanding pulak. sampai umh nasib baik pengantin still kat umah sebab sanding kul 1300pm. Sebenarnye Penganti Lelaki tu My Fren, merangkap jiran bawah umah saya kat PSK, lepas diaorg tunang baru saya rapat ngan Wife dia. Tema dia nye Wedding Hijau so sedondon lg. Balik dr Wedding around kul 1500pm balik PNK jap sebab nak anta Dobi n ada Maid dtg umh nak kemas umh. Lepas maid balik, g off HFZ jap, HFZ nak settlekan keja ckit. Turun Melaka around 2230pm. Kitaorg langsung xikut activity Family Gathering, saya sepatutnye xattend pun family gathering tu tp klo saya xikut HFZ pun xnak ikut tu je cara HFZ suruh saya attend. Mmg penat gile tp nak buat mcm ane. Nasib baik family dia paham xde la kena marah. Mama HFZ ckp as long as kitaorg ada dpn mata pun dh cukup =D
Selamat Pengantin Baru - Me, Kemarol, Min & Hani
Pengantin Lelaki n Me





0 comments:
Post a Comment