CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 2, 2009

Hit the Town = KLCC

Long weekend haaaah :) anyway xde benda pun kitaorg buat during this weekend duduk umh makan & tido je :) Thanks HFZ, that day saya ada 2choice, yg lg satu kecik & logo byk sangat tp yg tu cuma RM 432.00, then HFZ pusing2, He said Luv, yg ni cantik n i noe u will like it, saya pun g la tgk kan, yes u r rite baby,i really love it n 1more thing saya mmg carik that type pun & yg paling penting logo xde, then i look at the price wooooow juling sekejap la biji mata kan :) Double 2 dr harga yg 1st. saya pandang HFZ & HFZ pandang saya masing2 gelak. yg xtahan nye kan the sales girl dok suruh saya beli yg 1st bag dia siap ckp tu, yg ni lg murah dr yg akak pegang tu saya pandang je la, malas nak ckp apa kan ikut suka saya la nak beli apa kan,apa dia ingt saya xmampu ke nak beli yg harga RM 899.00 ke mentang2 la saya dtg dgn selekeh nye pakai sleeves & hot pants, Jangan pandang ku sebelah mata :P, HFZ said i think better u take the 2nd bag, saya pun suruh la sales girl amik yg baru nye tu pun dia still tanya betul ke nak yg ni xnak yg 1st bag, HFZ apa lg terus la menjawab CONFIRMED. Saya apa lg dgn senyuman yg lebar keluar dr situ....3items ni je cost me almost RM 1500++ so bulan ni rasa nye xboleh lg shopping kot lah kan. mmg la bg org that amount xbyk, tp yg gaji ciput mcm saya ni tu dh dikira byk dh tu :) sabtu mmg xde buat apa2 pg mcm biasa buat spring cleaning, dobi & mcm2. tgh ari saya balik umah saya sebab HFZ g golfing ngan papa dia, n 2org adik laki dia kat Tropicana Golf Club. so yg perempuan kena tgl umh buat apa yg patut la kan, around kul 5pm mcm tu HFZ balik kitarg g carik Aircond. lepas balik dr beli Aircond g singgah kedai perabot Jati family HFZ, ingt nak rembat 1cermin tu tup2 sampai2 je ada org dh beli, sebab masa cermin tu ada kitaorg tgh pikir nak letak kat mana, bila dah ada idea & nak beli org lain pulak dh rembat dulu melepas lg, xpe la bukan rezeki kan. Mlm tu dinner kat Cyberview Lodge with his family. Pas dinner balik umh family dia jap nak tgk Shagy. pas 2 ahad kitaorg xde g ane2 landing kat bilik tgk TV, kuar pun utk makan je... Lupa kitaorg ada favourite spot masing2 KLCC utk saya, Pavillion & OU utk HFZ......Anyway thanks to HFZ. & i hate u muchhhhhhh :)
Guess what? cost me RM 899.00

Tadaaaa my new CK collection's
nice rite?????
My 1st collection of GAP
Ni la dia..Size XS pun still besar gak
My skin care product.

Only 4item's but it cost me RM 400++

4 comments:

bibie said...

Takpe, gaji ciput pun, HFZ tolong bayarkan. No worries. Ditanggung free. hee..hee..heee..

wawa said...

mayoh la dtanggung free... so masa d ba KL this weekend jangan nak ajak aku shopping tau.. :)

bibie said...

Bukan free ke swipe swipe thing tu?Anang irau enda aku mai d shopping deh, shopping kediri aku.

Aku just menagih starbucks aku 2x cukup.

wawa said...

hehehe...ajak shopping boleh tp tolong remind kan jgn membeli tu je. window shopping je boleh...